2011-09-03
 03:48:18

Tahoe imorgon!

Nu har jag packat väskan fullt med kläder som kan tåla lite hiking i Tahoe. Jag längtar verkligen tills imorgon, det ska bli så spännande att få se stället. Jag har alltid velat åka dit.
Idag hämtade Kristina upp mig sedan körde vi tillsammans mot college of marin, för att försöka fixa in oss på engelskalektioner. Vi var även på Bank of america för att skriva in mitt Social Security Number. Jag har verkligen fixat mycket idag! Har även varit på gymmet ikväll med min värdpappa, han fixade mitt gymkort - så nu ska det tränas! jag kan tydligen också cykla dit, så det kommer jag helt klart att göra!
Nu väntar jag bara på att de ska komma och hämta upp mig, för sen blir det filmkväll hos en annan au pair.
-6 am imorgon bitti åker vi hemifrån och ner till Tahoe!
Jag tar också med mig min driver handbook- det måste pluggas en del innan teoriprovet i nästa vecka!
See you later ....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: