2011-09-26
 23:47:02

San Francisco - bögarnas stad!

Nu har jag ännu engång varit i San Francisco och jag älskar det!!
Det var faktiskt första gången igår som det regnade här sedan jag kom hit och det är ändå snart två mdr. Så det var lite kyligt och fuktigt inne i staden.
Isabelle och Tina hämtade upp mig 9:20 på morgonen och körde direkt till färjan. Det blev lite shopping, mat och en massa snack hela dagen!
Som sagt så är ju San Francisco känt för att vara en bögstad, kanske inte i centrum. Men det är så roligt att se hur folk klär sig, iaf börgarna... ibland har de verkligen roliga kläder på sig eller inga alls!! haha så om man är bög så är San Francisco en perfekt stad att bo i.
jag har spenderat så mycket pengar den senaste veckan!!! usch nu måste det sparas.
Idag kom Tina hem till mig, vi lagade först lite mat som ska användas i barnens lunchboxar och sedan gick vi ut och körde ett intensivt träningspass. Nu ska jag åka o hämta barnen! Ikväll blir det filmkväll hos Tina- vi ska se bridesmaides, tydligen skulle det vara en super bra film, så jag har ganska höga förväntningar!
här får ni lite bilder...
hoppas att mina inlägg här på bloggen snart blir lite roligare!
ben & jerry's fik


Cajsa O

Hejsan!

Vad kul det är att följa allt i bloggen (tycker redan att den är rolig), låter som om du har det supermysigt :D

Massa kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: