2011-09-28
 01:27:37

Saknad

Det tog lite tid innan jag kom fram till detta, men det är ändå något som jag tycker är värt att tänka på. Vänskap och kärlek är saker som betyder allt för oss människor, för vad vore livet utan detta'?
Jag har nu suttit och funderat på hur man som person tar vissa beslut i livet, beslut som ändå är ganska viktiga men är det rätt?
Jag älskar USA men jag saknar familj och vänner! men vad är det för mening med livet om man inte vågar ta risken att åka bort från dem man älskar, jaaa inte mycket det! man måste utforska och se sig om innan man sätter sig ned och blir gammal!
Jag vill som gammal kunna blicka tillbaka till min tid som au pair, en tid full av skräck för det okända såklart,  men ändå en tid full av möjligheter och resor! jaaa ni, nu ska ni få höra: jag har faktiskt bestämt mig för att detta året även under svåra tider, ska bli ett av mina bästa år i mitt liv.
Idag fick jag skypat med min underbara vän Johanna Tolf! och jag inser verkligen med tiden hur folk hemma har påverkat mig och vilka som är mina riktiga vänner! Jag kan inte säga annat än att hon betyder allt för mig och hon är min stöttepelare! som sagt så finner man ro och tröst hos vissa människor och hon är helt klart en av dem.
Ibland kan jag sitta på balkongen och stirra ut mot bergen och inte alls ha något klart för mig i huvudet! ni ska veta att USA är ett helt underbart land, dock väldigt svårt att förstå ibland. Jag älskar kulturen, vädret här i cali och naturen.
Nu känner jag engentligen bara för att gå och sätta mig någonstans där det är lugnt och sedan göra en kopp te, haha nej jag borde nog bege mig till gymmet! hej o hooo nu ska jag springa iväg! ha det göttens alla härliga folk i lilla Sverige, för jag saknar er som satans!
ooo förresten jag glömde ju nämna att jag och Tina åkte till college of marin idag för att ta TOEFL testet, så nu är det klart. Vi får väl se vilken grupp som jag kommer hamna i, ingen bra iaf för jag gjorde knappt bra ifrån mig.
'
Gammal bild...hmmm men ändå! här har vi henne! ;)


Pamela

Det är så fint att höra om ditt liv i USA. Jag ska också se världen en dag :) Ha en bra kväll! Eller natt.. haha, jag vet inte ens vilken tidzon du är i. Puss o kram!


Johanna

Jag älskar dig! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: