2011-09-29
 22:18:32

mama mia- pizzakväll!

Innan den stora nyheten om the bay areas mest kända pizzaställe, så måste jag ju berätta om den härliga dagen igår. Det var nämligen så att jag åkte med S och min värdpappa till utomhuspoolen så vi badade och hade skitkul! så skönt att man kan njuta av de 35 graderna man har här i Cali. Sedan ville S in och bada i bubbelbadet så jag stannade kvar ute och började då simma. Innan man hoppar in på en bana måste man veta vilken nivå man vill simma på, för man delar bana med andra simmare. livvagten sade då till mig att jag skulle lägga mig över hos de riktiga simmare och det gjorde jag då såklart. HAHAH tror ni inte då att de var skiiitsnabba? och de körde ett riktigt hårt träningspass! men det var jätte skönt att få testa på det igen och de frågade mig om jag ville börja simma med dem flera gånger i veckan. haha så min simning är inte helt över-- yeeeees!
Igår var jag ute och åt världens godaste pizza i lakspur, så himla gott! jag mötte upp Tina som sedan körde mig och Isabelle till lakspur där pizzerian låg, vi mötte då Elin som bor i det område. Vi hade verkligen kul och det var super skönt att få prata ut lite! Idag blir det cheesecake factory.. ojojoj här blir det mycket kalorier!
Jag måste berätta något jättegulligt som jag fick höra från pojken som jag tar hand om.. vi var påväg till skolan imorse och då tog han min hand och tittade rakt upp på mig med sina stora bruna ögon och sade: Sarah kan du inte förlänga, först fattade jag inte men sedan sade han det igen.. : Sarah kan du inte förlänga ditt år hos oss till två år, då hade jag och Julia blivit supeeeeeeeeerglada. Hahhah så gulligt av honom och så glad jag blev!! jag älskar den ungen! han är så underbar!


ada

haha såå söt pojke :)

kram Ada



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: