2011-09-11
 06:01:00

KALAS

Jag vaknade kl 8 för att Lilla S skulle iväg på fotbollsparad med massor av bilar! ahah det var så roligt att se och man fick samtidigt studentkänslan tillbaka. De körde genom hela stan med musik och ballonger och bilarna var dekorerat med lagens namn o massor av glitter. Det severades såklart kaffe från starbucks och amerikanska donuts vid bilarna innan de åkte iväg för paraden.
HAHA det är först nu som man förstår att man befinner sig i USA. När jag gick igenom en park för att komma över till samlingsstället för alla fotbollsmänniskor, såg jag några spela baseboll och andra amerikansk fotboll! haha hur amerikanskt är inte det? Jag är verkligen i USA, fattar ni? USA, det har typ inte gått upp för mig förrän nu!
Idag har J ett jätte stort kalas för alla sina vänner! det är så galet stort hahah och jag hör hur de hoppar och dansar ovanför min lägenhet.
Jag har även varit och tränat samt simmat på gymmet idag, så himla skönt att komma igång igen!
förutom träningen har jag även solat och badat i poolen SÅÅ LYXIGT! haha det känns som om jag är på semester när jag ligger vid poolen. Klimatet är helt fantastiskt här, så varmt varenda dag  och såklart inga moln på himlen!
Imorgon bär det av mot San Francisco, Isabelle (en annan svensk au pair) kommer och hämtar upp mig vid 9 imorgon tidigt och kör till färgan... sedan blir det lite SCAVANGER HUNT i staden!
GODNATT!
'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: