2011-09-17
 02:51:45

It's gonna be a good life!

Jag vaknade kl 5:30 på morgonen och var dödtrött! har inte sovit särskilt bra på flera dagar! så nu ska jag verkligen vila upp mig i helgen. Värdmamman var tyvärr sjuk idag så hon fick stanna hemma, men jag fick ändå upp barnen på morgonen och det faktiskt en hjälp att mamman var hemma, för då lyssnade barnen på mig! Så det har verkligen varit en bra dag med barnen idag! hade dock ett litet samtal med värdpappan.
Jag har börjat att hitta på lite lekar med barnen när jag hämtar upp de från skolan, så att de får lite kul innan de ska börja med plugget! fattar ni de får massor av läxor! eller mest sagt tjejen på 10, får massvis med läxor! hon sitter mellan 2-3 timmar varje dag, de får verkligen inte vara barn här i USA, för här är det skolan som gäller!
så hon får inte ha så många playdates längre för att hon måste tänka på skolan, åååh tycker så synd om henne!
Mamman var sjuk= att jag hade bilen idag! så jag körde hem till Tina och hämtade upp henne, sedan körde vi till San Anselmo för att få lite pedicure! - (inte jag) men blev lite avvis när jag såg hur Tina satt och njöt stunden i en massagestol! Gaah ahha borde nog ha gjort det ändå.
sedan körde jag hem, hämtade upp barnen, snacks och såklart ett litet samtal med pappan! Han ville ha att jag skulle beskriva vägen hem till Tina från mig!
Han var ganska allvarlig och ville ha att jag skulle kunna varenda lilla gata :s
känner faktiskt att jag hittar bra runt i området och känner mig såklart ganska säker när jag kör bilen!
Nej nu ska det snart bli fredagsmys med Tina och kanske Hanna! först ska vi gå ned och äta den godaste sushin och sedan hyr vi en film och går hem till mig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: