2011-09-22
 04:43:52

glada lilla jag!

Ibland förstår jag mig inte riktigt på mig själv! mitt humör går upp och ner hela tiden, ena dagen är jag supeeeer glad och andra är jag så himla arg och ledsen! men som sagt det är inte särskilt lätt att vara au pair i ett helt annat land.

Det har iaf varit en super bra dag idag! Barnen vaknade av sig själv och kom glada ned i köket. Hahah jag tror att det var lukten av bacon och scramble egg som fick barnen att vakna. De var så pigga och glada, det är sällan jag ser dem så pigga och förväntansfulla på morgonen! så dagen började bra!
Sedan lämnade jag dem i skolan och vände hemåt för lite städning och när klockan slog 1:20 pm fick jag börja bege mig tillbaka till skolan för att hämta upp dem. S hade en playdate med en från sin klass.
När J var på theater och s's kompis hade blivit hämtad av sin mamma, gick jag och s ut och spelade fotboll i trädgården!! haha så kul har jag inte haft på länge! älskar att spela fotboll med honom, för han blir så himla tävlingsinriktad! :D Nu har jag precis ätit middag med familjen och nu väntar jag bara på att Tina ska komma och hämta upp mig.       It's a gooooooooooood life!
oj o förresten... igår träffade jag Sidsel en dansk tjej och två andra svenska au pairer! super kul!                      en grej som jag verkligen älskar med USA är att man får extremt stora portioner när man äter ute och det är ju faktiskt såatt man brukar få med sig en box med resterna! så min lunch var räddad idag!
ahahah nu kom jag på varför jag är så glad!!! jag har ju skypat med mina föräldrar och SANDY!! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: