2011-09-05
 20:14:03

En ny delstat!

Nu har jag även varit i Nevada! Las Vegas finns även här...
Nu måste jag berätta om den fantastiska turen upp till Tahoe. Det började med i Lördags då vi åkte upp till en jätte fin stuga, GUD så stort hus. På vårt rum fanns det en terrass med en vacker utsikt över bergen. Längst uppe på bergen fanns det rester kvar från förra årets snöfall. Så vackert område! Jag vill helt klart dit igen, men man måste bara vara försiktig, här finns många björnar i Tahoe området.
Igår var första dagen vid Lake Tahoe och sista dagen i själva området, då värdpappan var tvungen att åka hem för att jobba på labor day.
på vår terrass fanns det en hot tub, så här kunde man samtidigt ligga och njuta av naturen!
Vi var tre familjer samlade ink. mig. Alla var så trevliga och jag kände mig verkligen välkommen. Två små flickor hade tydligen gått fram till deras mamma och sagt att de ville ha mig som deras Au pair!! hahah så söta.. och så glad jag blev!
Igår åkte vi till Lake tahoe, Det var verkligen det vackraste stället jag någonsin har sett i mitt liv. Jag paddlade även själv ut i vattnet, det var så skööönt! och vattnet var även helt crystal blue!! Det var verkligen så underbart att få komma med upp till ett av de vackraste ställen i USA! Och jag har ju även varit i ännu en delstat i USA!


Pamela S

Hahah, låter underbart! Men du Sarah, du får ju inte börja använda engelska ord när du skriver i bloggen! Du låter som en amerikansk hemmafru, hihi ;)


Sandra

Så härliga bilder Sarah!!!



PUBLICERAT: 2011-09-06, 21:20:47 | URL: http://sandrahammarstedt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: