2011-09-08
 18:18:08

En månad i USA!

Idag har jag varit i USA i en månad! Gud va tiden går fort!
Igår firade vi J som blev 10 år, GRATTIS. Ni skulle ha sett så många presenter hon fick!
Vi vaknade kl 5 på morgonen och sjöng på svenska, redan då hade hon typ fått 10 presenter. Barnen slutade klockan 12 från skolan, så jag hann precis bli klar med tvätten och sen var det iväg igen för att hämta upp dem i skolan.
När mamman och pappan kom hem, kom de in med typ den största presenten jag någonsin har sett ( förutom en cykel då) haha.. Hon hade fått ett teleskop. Så hela kvällen igår spenderades ute på balkongen! Jag fick se månen, det var helt fantastiskt! så nu kommer det nog spenderas många sena kvällar ute på balkongen för att titta på månen och stjärnorna.
Vi var även ute och åt på en sushibar, MUUUMS!
servitriserna kom sjungande in med en talrik med frukt och glass på och såklart ett ljus till J. Så gulligt!
Och förresten J blev så glad för min present! WUHU. hon fick grejer till att designa sina egna t-shirts.
Snart kommer tina hit!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: