2011-10-14
 04:24:52

The summer is back!

Nu njuter jag för fullt av de 29 graderna vi har här. Solen och värmen har som sagt kommit tillbaka till kalifornien, hur skönt är inte det? Jag måste bara börja ta på mig ett par shorts redan på morgonen, för det blir verkligen för varmt att ha jeans. '
Något nytt just nu: Jag har varit på min första lektion på college of marin i tisdags, vilket jag tyckte var ganska spännande. I denna termin kommer jag läsa engelska( reading and writing), jag tycker att det är jätte intressant men dock väldigt mycket läxor! Jag får väl bara se det på ett positivt sätt, då min engelska säkert kommer bli mycket bättre!
En grej som jag kan känna när jag är ensam, är att jag direkt börjar att tänka på allt hemma! Men problemet är inte att jag har det dåligt här i USA, för det har jag VERKLIGEN INTE! jag stortrivs, det kan jag lätt säga. Hmmm jag vet egentligen inte varför jag tänker så mycket på det när jag är ensam!
Om 4 veckor ska jag till Hollywood, L.A, Beverly Hills m.m med det härliga gänget!!! uuuh längtar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: