2011-10-25
 22:44:05

Snart Halloween

Nu är det mindre än en vecka till Halloween! Alla hus har något som tyder på att halloween snart närmar sig. På måndag d. 31 oktober komma alla barn klä ut sig och förbereda sig inför trick and treat (godissamlare) Mina värdbarn har redan börjat äta från våra godisposar som egentligen ska ges bort under dagen!
J ska vara en häxa och S ett skelett- haha han säger alltid att halloween handlar om något läskigt och därför måste han se läskig ut, för annars blir det ingen bra Halloween, han vill dessutom tävla med sin syster om vem som samlar mest godis! haha sötnos!
Igår träffade jag de underbara tjejerna på en fika på starbucks i San Rafael! hur underbart är inte det att kunna gå från jobbet och träffa andra au pairer!
Vi kom fram till att vi ska halloweenfesta inne i San Francisco på lördag, så det ser jag verkligen fram emot!
Tiden går så sjukt fort, jag har snart varit i USA i 3 mdr- dvs. att jag bara har 10 kvar!
Tina & Isabelle
Elin & Jag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: