2011-10-28
 03:23:43

SJUK!

Nu har jag tyvärr blivit sjuk, har känt det på mig ett par dagar nu. Jag kände mig extremt svag när jag gymmade, men tänkte inte mer på det efter träningspasset! det var först när jag vaknade av huvudvärk och ont i halsen inatt som jag insåg att det nog inte var så bra att jag hade tränat och pressat min kropp till max.
Idag skippade jag skolan och stannade istället hemma efter jag hade släppt av barnen,  jag somnade såklart och sov tills jag skulle iväg igen för att hämta upp barnen. Jag klarade dagen och känner mig starkare när jag är uppe, vilket är anledningen till att jag valde att jobba idag.
Igår var jag med Lina en ny svensk au pair, vi åkte till IKEA på kvällen och åt då ett svenskt måltid = köttbullar och potatismos med lingonsylt och gräddsås! sedan kollade vi runt lite och det känns ju alltid som att komma tillbaka till Sverige när man vandrar runt i IKEAS labyrint!
Nu ska jag försöka åka till Northgate mall och träffa Sidsel, det blir lite myskväll på BJ's och sedan en film på det! hoppas att de sänder Footloose.
Ikväll kommer förresten min värdsmammas föräldrar från Sverige, så det ska bli trevligt att få träffa dem!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: