2011-10-17
 02:14:09

Pumpkin patch

Idag har jag varit med min värdfamilj på au pair meeting. Det var faktiskt ganska mysigt, man fick även träffa många nya au pairer- det var hur kul som helst! Efter au pair mötet åkte jag med min värdfamilj till Novato för lite shopping inför Halloween! jätte många förberedar sig inför denna dagen, husen är dekorerat och redo för den stora dagen. Folk åker till Target för att handla extremt stora posar med godis till barnen, när de ska gå på trick and treat. Kostymerna är på plats och nu är det bara till att vänta på att dagen ska dyka upp! Hahah halloween är en galen tradition här i USA, men även jättekul för barnen.
¨.....
Efter shoppingen åkte min värdfamilj hem medans jag stannade kvar, i väntan på att Tina, Isabelle och Hanna skulle dyka upp. Sedan blev det lite shopping, amerikanska pannkakor och lite prat om resan till L.A.
.
Nu måste jag återgå till plugget och förhoppningsvis kan jag träffa tjejerna ikväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: