2011-10-28
 17:52:35

Lycklig eller LYCKLIG!?

Idag vakade jag vid 7 och började min dag, som sagt så kom min värdmammas föräldrar hit igår kväll. Jag hann inte träffa dem förrän nu på morgonen efter jag hade gjort klart barnens lunchboxar samt frukost. De kom även med ett paket till mig som min familj hade skickat hem till dem i Stockholm.                                                                     Jag är fortfarande lite sjuk idag och frågade då min värdmamma om jag kunde få gå ned och sova lite, så barnens mormie och morfie som de kallar dem, gick då med barnen till skolan! skönt att slippa gå när man mår som jag gör!
Förstår ni hur lycklig jag blev när jag öppnade paketet? tårarna rann av glädje men samtidigt av sorg- jag uppskattar min familj så himla mycket mer nu när jag är borta från dem. Jag kunde känna hur värmen i mitt hjärta ökade och tänkte tillbaka på dagen då jag valde att flytta till USA. Det var inget lätt beslut ska jag säga, det kanske verkade så men det är något av det svåraste jag någonsin har gjort'! Det är ju inte heller precis särskilt lätt att komma hit och flytta in hos en familj som man inte känner.
Mamma, Farmand & Helene TAAACK så jätte mycket för paketet samt för att ni är så underbara som ni är! Jag hoppas fortfarande på att få träffa er i USA, men annars så ses vi igen om mindre än 10 månader! Jag älskar er.


helene

Elsker dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: