2011-10-23
 07:17:23

Fest i San Francisco!

ÅÅÅh vilken underbar kväll jag hade med tjejerna igår!
Igår jobbade jag till 5 och träffade sedan tjejerna kl 8 på kvällen hos Tina. Det blev musik, prat och en massa spel! det var helt enkelt en underbar kväll.
Sedan kom Matilda och hon stod även för körningen in till klubben i San Francisco, hög musik och en runda över the golden gate Bridge- kan det bli bättre?
Sedan parkerade vi i ett parkeringshus ( som vi senare inte kunna hitta) och åkte med taxi in till klubben.
musiken var så himla bra och vi fick verkligen njuta av livet här i USA! efter stängningen åkte vi till en restaurang kl 2 på natten och beställde in massor av mat! Hemvägen var dock mer besvärlig, då det var svårt att hitta ut från staden men vi lyckades som sagt hitta tillbaka till the golden gate bridge. Vi kom tillbaka till mitt ställe kl 4:30 inatt, fem tjejer i min lilla lägenhet! haha härligt! Tack för en underbar kväll! -
Idag vaknade vi vid 11 tiden - skiittrötta.. så vi gick ned till en restaurang och åt lite frukost- blåbärspannkakor för min del!
Sedan körde vi hem till Elins ställe och hängde vid poolen- vi har såklart runt 30 grader på dagen och jag njuter för fullt! och efter detta åkte vi till Sausalito och tog lite fina bilder av utsikten över San Francisco.
(Tina jag snodde dina bilder ;) )
Tina, Elin & Isabelle
Jag & Matilda
Vi hittade lite Bagels inne i SAN FRAN
'
bara 3 veckor till L.A!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: