2011-10-21
 23:42:44

California Driver's license Halleluja!

Idag har jag haft uppkörning i Corte Madera och jag klarade det! WUHUU.. är så himla lycklig nu, det går verkligen inte att beskriva känslan!
Jag var så nervös hela dagen igår att jag storshoppade för att tänka på en massa annat, haha hur patetiskt är inte det! men jag kände mig iaf lungnare under shoppingrundan på Nothgate mall och sedan lite sushi och Bridesmaides på det!
Jag känner mig jätte glad för tiden, jag njuter verkligen av att bo i USA - trodde faktiskt aldrig att jag skulle känna såhär, men det är helt fantastiskt! och det blir väl bara bättre och bättre med tiden ellerhur?
Sedan är det ju också bara 3 veckor tills jag flyger med tjejerna till L.A, tiden går verkligen hur fort som helst här borta!
Nu ska jag köra och hämta barnen och sedan blir det utgång i San Francisco ikväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: