2011-11-19
 02:23:55

sjuk o nu breaking dawn!

I tisdags hade jag filmkväll och vi såg Water for elephants!- sjukt bra film, den måste ni verkligen se!
När det var dags för tjejerna att bege sig hemåt, började jag få en konstig känsla i magen men ignorerade det totallt! det visade sig då att jag var sjuk och spydde i 13 timmar dvs. från 1 på natten till 2 på dagen! fyyyy fasen vad hemskt det var...
S och J hade veckan innan legat sjuka med exakt samma sak som jag fick, så jag blev smittat ändå.... satans! men som tur det så slapp jag att vara sjuk i L.A!
Jag mår mycket bättre idag och har samlat lite krafter nu, så ikväll ska jag åka o träffa tjejerna och vi ska såklart se den efterlängtade twilightfilmen breaking dawn! jag kan dock inte riktigt äta ordentligt än, så när tjejerna ska äta ute kommer jag bara att beställa något att dricka.
På tisdag bär det av mot L.A igen!! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: