2011-11-11
 03:15:21

L.A!!

Nu håller jag på att packa för fullt inför en helg i L.A och Hollywood!
Det ska tydligen bli dåligt väder, men vi kan alltid hoppas på lite uppehåll så man får se en del!
Vi åker fredag morgon och är hemma igen söndag kväll!
min värdmamma var så himla gullig idag när hon kom hem, hon pratade om hur mycket det finns att se i L.A och berättade även för mig att vi skulle åka dit om två veckor igen! Dvs. över thanksgiving-helgen kommer jag åka till L.A med min värdfamilj ( min värdpappas bror bor där) och fira thanksgiving. Hans bror jobbar även på Universial studio i Hollywood så vi ska nog åka dit och kanske komma in på VIP pass! Jag har haft en helt underbar vecka, lite jobbig dock men jag har njutit av att tillbringa mycket tid med barnen och känner mig som en storasyster för dem! Jag älskar verkligen barnen, även om de inte alltid lyssnar haha.. ;) '
Jag kommer bomba er med bilder lite senare!! - efter L.A helgen!! HA DET BÄST!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: