2011-11-22
 18:43:23

hemlängtan ?

Jag har känt mig lite nere på sistone och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det! Jag vaknade upp i helgen och kände en klump i magen och kände egentligen bara för att åka hem till Sverige igen!
Det känns som om någon har stuckit en kniv i mitt hjärta och som om att allt runt om mig går sönder. Jag har verkligen ingen ork att jobba längre, vilket beror på att jag känner som jag gör! allt detta beror förmodligen också på att julen snart närmar sig och här står lilla jag helt ensam i USA och ska fira med en helt annan familj och jag vill egentligen bara fira det med min underbara älskade familj hemma - det ska dock bli spännande att få uppleva en amerikansk jul!
Jag ska klara mig igenom hemlängtan, jag ska!! Att vara här i USA är fantastiskt jag ska verkligen inte klaga- jag ska till o med åka till L.A igen inatt och jag får ju uppleva så himla mycket som jag annars inte hade upplevt om jag hade stannat hemma! så jag måste försöka tänka positivt.
Det hjälpte inte precis att ringa till min älskade syster heller- det blev såklart värre! faaaaaaan!
Nu kommer Tina snart hämta upp mig, så har jag lite annat att tänka på.
JAG ÄLSKAR ER!


Helene

Vi elsker diiiig


Anonym

Kära ÄLSKADE Sarah vi saknar också dig./KRAMAR OCH PUSSAR FRÅN mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: