2011-11-07
 02:08:09

fredagsmys, Barnkalas & San Francisco!

Jag var nästan ledig hela dagen i fredags, vilket betydde att jag spenderade dagen med att fixa en massa grejer och att mysa i soffan! det har blivit superkallt därute och temperaturen ligger runt 10-15 grader så det kom verkligen som en chok då det var 30 grader i måndags!
Löven har så smått börjat falla av träden och vissa skiftar färger, man kan inte säga annat än att det är en vacker årstid - men dock lite kallt!
I fredags kväll hämtade Carina upp mig och sedan körde vi mot Corte Madera och åt ute på en kinarestaurang och sedan åkte vi hem till mig och pratade lite! Vi kunde dock inte ses så länge då jag var tvungen att vakna tidigt lördag morgon, då S fyllde år.
På lördagen firade vi S som fyllde 8 år, hans mormor och morfar var också med! vi sjöng först på svenska på morgonen. Han fick super många presenter och verkade bli extremt glad för en extra liten grej (godisspray) som jag hade gett honom. Jag hade ett au pair möte kl 10 på morgonen och hämtade då snabbt upp Carina men det blev bara att signera och sedan hem mot kalaset igen.
S höll kalaset på EXPEDITION ISLAND, barnen klättrade, sprang och hoppade! Och Jag fick såklart en massa bra bilder.
Sedan när de hade lekt klart gick vi upp i ett rum där vi sjöng och åt en supergod tårta! Sedan var det klart och vi åkte då hemåt! Jag var i bilen med min värdmamma samt hennes föräldrar, så vi åkte en runda inom Target och handlade lite smått och gott! Sedan när vi kom hem igen började det piskregna och huset var så himla kallt, vi valde då att tända brasan och mysa med ett spel. När klockan blev mycket och s började bli trött valde jag att sticka in till San Francisco för att träffa Isabel'!
Vi gick ut o åt och sedan åkte vi hem till henne och kollade på film, det är alltid lika kul att träffa Isabel!! Jag hade en underbar kväll! Sedan vaknade vi sent söndag morgon - och när vi väl hade hoppat ur sängen färgade jag hennes hår- och det blev super snyggt! när vi var redo för att ta ett steg utanför dörren valde vi att åka för att äta Brunch, men vi hittade inte direkt något ställe och valde därför att äta lunch- vilket inte var så dåligt heller! Sedan åkte jag in till centrum för att ta bussen hem och nu ligger jag och myspyser i soffan! Imorgon börjar man jobba för fullt igen och på fredag åker jag in till San Francisco för att flyga till LOS ANGELES! uh förresten, klockan är nu också ställt en timme tillbaka som alla andra har gjort i Sverige, så nu är det 9 timmars skillnad igen ;)
Jag & Carina
före ....
efter ;) .. snyggt va? lite rött i!
Om 5 dagar står jag på Los angeles gator! kanske man kan få se en kändis?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: