2011-11-10
 04:39:15

...

Ingen särskilt intressant dag det nej! Idag har jag jobbat "en del" och klockan har nu blivit 8 på kvällen och jag önskar att jag kunde åka iväg någonstans, men min värdpappa har åkt till Tahoe för att jobba och han har såklart bilen med sig ( just den bilen som jag får använda) men jag behöver som tur det inte bilen nu i helgen, då vi åker tidig fredag.
Idag var det J's tur att bli sjuk, så jag stannade hemma med henne hela dagen. S slutade kl 1:40 pm i dag så det blev mycket springande fram och tillbaka, fixa lunch, snacks, vatten, bringa handukar, middag m.m Jag tycker så synd om mina älskade värdbarn och hoppas snart på att de blir bättre ( och såklart att jag inte blir smittat)
Imorgon kommer jag nog också att stanna hemma med henne, så det är några långa dagar!
Till er som jag hade lovat att skypedejta med, jag ber så mycket om ursäkt för detta, men jag har tyvärr inte haft tid att sitta vid datorn!
PÖÖÖZ!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: