2011-11-08
 20:28:41

3/4 to go!

Idag har jag varit i USA i exakt 3 månader, var fasiken försvinner tiden iväg? jag fattar inte att jag bara har 3/4 kvar av mitt år som au pair! i början kändes en vecka som hur länge som helst, men nu känns en månad som, ja absolut ingenting!!
Jag njuter verkligen för fullt och ser såklart extra mycket framemot att få vara med tjejerna i 3 hela dagar och samtidigt i kändisernas stad! Så på fredag morgon åker vi med flyg till L.A och sedan ska vi hyra en bil och köra runt i Hollywood, Beverly hills m.m!
Idag är jag ensam hemma med lilla S som har varit sjuk i snart två dagar, jag har även fått skippa min lektion idag vilket känns sådär.. men men!
Nu ska jag försöka få s till att äta lite och sedan ikväll ska jag äntligen få träffa tjejerna igen på the cheesecake factory!
Idag är även dagen då jag tänker tillbaka på hur allt började och hur jag träffade två underbara tjejer på köpenhamns flygplats! Hanna & Sandra. tänk att man på så kort tid som en vecka, kan bli så himla nära! Jag är super glad för att ha lärt dessa två att känna och ser verkligen fram emot att få träffa dem igen!


Säääääändy

tjenare! vad heter adressen din värdfamilj boor på? ex. om man vill skicka ngt till dig? :)


Hannapyttipanna

Min finaste Sahara! Jag saknar dig så att jag spricker, hoppas du har det grymt i LA nu och sen tycker jag att vi Skypar i veckan. Det bara tyckerjag inte. Det bestämmer jag:D



PUBLICERAT: 2011-11-12, 17:49:20 | URL: http://hannaberkesi.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: