2011-12-12
 21:20:08

San Fran!

Lördag morgon fick jag ett sms från J om att jag hade fått ett paket och samtidigt satt jag och skypade med mina föräldrar! sååååå glad jag blev! nu har jag fått min julklapp och födelsedagspresent!
Jag ska åka till San Diego över julen och ser verkligen fram emot det!! fick en extra veckas semester!! inte dåligt va?
I lördags åkte jag med Carina och Magali till San Francisco! stämningen därinne är verkligen galen och vi hamnade under en öppen fest mitt på gatan.... där alla hade klätt ut sig som tomtar... och det hade vi såklart inte, så de kom fram och klagade ;) haha...
I söndags hade jag en mysdag med Sidsel och vi var typ inne hela dagen och kollade på film! det behövs ibland!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: