2011-12-09
 05:47:53

Mitt första julkort!!!

Jag har verkligen haft en super-duper bra dag idag'! jag började dock lite deppig men efter en underbar dag med barnen hade jag ett stort leende på läpparna.
Jag vaknade 4:45 och gick upp och lade mig i soffan som vanligt- ( då började jag jobba) sedan efter ett tag somnade jag och hade en jätte konstig dröm! drömmen handlade om själva att jag sov i soffan som jag faktiskt låg i och att mina värdföräldrar gick runt och fixade en massa grejer. Efter ett tag vaknar jag i drömmen och ser då mina värdföräldrar och inser då i drömmen att jag har försovit mig! men de tittar på bara konstigt på mig! sedan vänder jag mig om i vardagsrummet och ser en massa julljus och min mormor och min mamma sittar i soffan! jag springer dit och kramar mamma men sedan springer jag till min mormor och hon börjar stortjuta*! och sedan vaknar jag!
jag minns känslorna när jag kramar min mamma o mormor och hur tårarna rann i drömmen, usch jaaa--- jag saknar verkligen er därhemma! det kommer bli jätte konstigt att fira jul utan er!
Det är verkligen första gången som j kramar hårt om mig och säger att hon gillar mig, sedan svarade jag tillbaka "men jag 'älskar dig"! ååh hennes gulliga sätt att så smått försöka luta sig mot mig, utan att hon vill ha att jag ska lägga märke till att hon försöker krama mig! aaah detta gör att jag verkligen älskar mitt jobb!
Idag har verkligen varit en dag där allt gick från depp och hemlängtan till att vara hur lycklig som helst! jag hade även en jätte bra kväll med mina värdföräldrar! OCH jag fick ett julkort från min älskade älskade fiina SANDY<3 gud tjejen som jag saknar dig! längtar så tills jag får ta mina armar och krama om dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: