2011-12-20
 03:27:02

lite svensk julstämning!

Fredag kväll spenderade jag med fina Tina! vi åt ute på den kända sushirestaurangen i San Rafael och sedan åkte vi och hyrde Bridesmaides samt lite massage på det! det var en super mysig slappe kväll!
I lördags åkte jag med Magali och Carina till IKEA! jag kände mig super stolt över att få visa dem vad som är typiskt svenskt haha!! Vi shoppade lite julgrejer och åt sedan en super god svensk lunch! svenska kötbullar och potatismos för min del.
jag fick även handlat hem lite svensk mat samt julgodis nu när jag snart ska vara ledig! ; glögg, rökt lax, dillsås, potatismos, köttbullar, julkola och lingonsylt! MUMS!! nu känner jag mig som hemma..
sedan på kvällen åkte jag till Northgate mall för att handla in det sista inför julafton! Jag fick även ett sms från Sidsel om att hon inte kan komma ut från huset, då hon har skadat ryggen! Så jag åkte först till Safeway för att handla lite mat till henne sedan åkte jag till en mexikansk restaurang och handlade middag till mig och sedan iväg till Bj's för att beställa mat till Sidsel! usch stackars henne! hon har verkligen skadat ryggen och funderar nu på att åka hem!
:(
På söndagen åkte jag till en annan tysk Carina som också bor i San Rafael, men dock lite mer ute på landet! vi kollade på Ellen och pratade en del hela dagen, jag lagade också svenska pannkakor till henne och Magali och vi hade en super mysig dag!
Idag har jag jobbat från 5:30 - 16, då barnen är lediga från skolan! men vi har faktiskt haft en underbar dag tillsammans! och jag har fått jätte många kramar idag- härligt hääärligt!
Lunch
Lagar pannkakor till Carina & Magali
Carina
vår julgran
Jag lagade även pannkakor för barnen idag! de fick äta framför teven :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: