2011-12-01
 05:08:27

imorgon är det december!

Igår kom äntligen lite julpynt fram i huset, vilket fick mig på bra humör!

Jag var faktiskt så duktig att åka till gymmet och träna stenhårt igår och det känns verkligen i kroppen idag. Jag har hunnit fixa mycket under dagen och känner att jag borde göra mer under min lediga tid!
jag vaknade 4:45 gick upp i huset lade mig i soffan, började laga frukost och lunchboxar när s kom ner. Jag fixade barnen och sedan bar det av mot skolan 8:25 och sedan var jag iafs ledig men gick ned till stan och fixade lite grejer, så som ett sparkonto! För nu måste jag verkligen börja tänka på mina pengar, de helt enkelt bara försvinner?
J har teatershow fredag, lördag och söndag, så jag har varit med henne under repetitionerna och fixat hennes smink, hår och kläder. Så när barnen slutade skolan idag gick jag bara hem med J, då S hade playdate och sedan cyklade jag med henne till hennes teater.
Det börjar gå jätte bra mellan mig och J och det känns som om vi har kommit varandra mycket närmre efter L.A! Hennes kompis sade även till mig idag att hon verkligen tyckte om mig och just när hon sade det verkade J bli lite ledsen och sade då att; "sarah har bara 8 månader kvar"! usch så ledsen jag blir när jag tänker på att jag måste lämna mina underbara värdbarn... fyyyy faaasiken vad ont det gör hjärtat!
Idag har jag även skypat med miiiiin Tolf! och även med min kära vän Hanna! som jag saknar er!
Jag och Hanna planerade ganska mycket.. och nu förväntar jag mig också att du kommer och besöker mig innan jag åker hem! ;)
Godnatt från California!
¨



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: