2011-08-14
 18:50:49

USA

Nu har jag äntligen tid till att skriva. Det har varit några långa dagar här i USA och det är mycket som är nytt.
först måste jag ju berätta om i torsdags, dagen som spenderades i den fantastiska staden NEW YORK! det var helt otroligt att få uppleva det. Först var vi på en 4 timmars sight-seeing tour, där vi fick se ställen där filmer hade spelats in m.m det bästa med new york turen var nog att få gå själva de två timmarna och att få se hela new york city högt uppifrån.
I fredags kväll anlände jag hos min nya värdfamilj, de är så snälla och jag känner att de verkligen vill mitt bästa. Jag hoppas på att snart få några vänner, känner mig ganska ensam.
I går var jag på barbeque hos värdfamiljens vänner, det var jätte trevligt att jag fick hänga på! sedan sade en dam till mig att hon skulle fixa så att hennes barnflicka fick mitt nummer så att vi kunde träffas och fixa playdates för barnen, låter ganska trevligt!!! OCH idag ska jag till lilla IKEA för att handla in lite smågrejer till min lägenhet.
NEW YORK!

i central park, där ex. 27 dresses och stuart little har spelats in.


till minne av John lennon
































































Sandra

Du ser ut att ha det toppen! Så himla kul att följa din blogg. Den sista bilden på dig var superfin!!! Puss & Kram från mig och Filippa



PUBLICERAT: 2011-08-15, 14:53:11 | URL: http://sandrahammarstedt.blogg.se/
AngelicaJasmin

Ser ut som om du har det jättebra där på andra sidan havet! Låter ju toppen att familjen är snäll, håller tummarna för att det fortsätter så så du får ett underbart år! :D kram!



PUBLICERAT: 2011-08-16, 08:20:52 | URL: http://angelicajasmin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: