2011-08-06
 18:55:13

USA PÅ MÅNDAG!!!!

jag måste bara skriva detta! Jag fick mitt efterlängtade pass och visum idag, vilket innebär att jag får åka till New York på måndag. Jag har även köpt en systemkamera, så nu är jag laddad inför resan. Jag kommer fota som en galning!
Sandy och Lisa var och besökte mig i går, ÅÅÅH så glad jag blev! fick en jätte fin present; en dagbok som jag ska ha med mig till USA.
Det enda dåliga just nu, är att jag har fått en infektion från visdomstanden i högra sida och det har spridit sig längre ner mot körteln i halsen :s så nu går jag på antibiotika. Har typ inte kunnat äta ordentligt på två dagar! JAJAJA men hoppas att det snart försvinner och att tullen i USA inte tar medicinen ifrån mig?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: