2011-08-25
 18:58:35

Swedish Pancakes!

ÅÅh så vann man barnens respekt imorse när man lagade (enligt dem) Sveriges godaste pannkakor! HAHAH så gulliga.
Sedan frågade flickan om inte jag skulle ha en, så hon skrev en lapp på två pannkakor till mig! Jag blev så glad!
Nu sitter jag och kollar på kartan över San Fransisco Bay area, så förhoppningsvis lär jag mig området snart. Jag ska även (om mamman nu hinner) ut och köra ikväll och kanske träffa en au pair( som bor 3 min ifån mig) på Starbucks! Har faktiskt inte varit där än.
Imorgen har jag lovat att baka med barnen....







Grannens konstiga träd!


Pamela

Åh, såna fanns på Gran Canaria! Mamma vill ha ett sånt, är det inte den som ser ut att växa upp och ner? :)


sarah

jo det är det!! haha skiit konstigt träd!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: