2011-08-22
 05:38:22

Roadtrip to Point Reyes!

Idag har jag själv varit ute och kört i Kalifornien! helt galet. Trafiken är verkligen inte som hemma, men det var jätte kul att få köra själv och utforska området. Jag hittade iaf hem igen och det är bra för att vara mig! haha den enda regeln som är annorlunda här är att man får svänga höger även om det är rött ljus och såklart om ingen bil kommer. Ska bara inte ta det med hem till Sverige igen!
Så nu kan jag forhoppningsvis köra runt lite och känna mig lite friare.
Josefin och katrin ( två andra Au Pairer här från området) hämtade upp mig i eftermiddags. Vi körde i ungefär 1,5 timme till Point Reyes. Woow så vackert det var! och man såg även sälar och det brukar vara många valar som simmar förbi ocg även hajar! Det var så vackert, det är verkligen ett ställe som jag rekommenderar att besöka om man är i kalifornien. Sedan åkte vi tillbaka mot stan och käkade världens godaste pizza! jag tog pestopizza... mums.... så avsluttades kvällen med lite mys på restaurangen! Det var verkligen en härlig dag!
så imorgon börjar jag jobba igen.
'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: