2011-08-18
 02:22:41

It's so hot in California!

PPPUUUUH så varmt det är här i kalifornien! upp mot 35 grader varje dag, med sol och blå himmel! Så jag borde verkligen inte klaga. Idag har jag varit med barnen och två av deras vänner. Det var faktiskt jätte kul att se dem leka med varandra ;) hahah... jag fick dock springa runt i huset hela tiden.
Förutom dagen på jobbet, så har jag varit en runda nere på stan i San Rafael. Jag försöker leta upp klädaffärer, behöver verkligen fler kläder har nästan inga :S Jag hittade en jätte söt klädaffär. Det var en ung kvinna som började prata med mig, GUD vad trevliga amerikanare er! Hon började prata om vart hon bor och hur staden är och massor såna grejer! så härligt att folk är så öppna och trevliga här i USA.
Imorgon börjar barnen i skolan, YEAAh haha så får jag träffa lite fler folk!
Jag kommer ladda upp fler bilder, när jag har utforskat lite mer! och när jag tar en runda in till San Fransisco.  (har redan åkt över -the golden gate bridge :D)









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: