2011-08-19
 23:23:19

...


Jag har skypedate med min familj hemma i sverige varje dag ( 11:30 am min tid) inte dumt det va? så skönt att få prata med dem, jag blir hel igen för varje gång.
Det enda jag känner just nu, är att jag kan vara ganska ensam och när min dag är slut så brukar jag gå ner på mitt rum. Jag tror att jag behöver komma ut och uppleva något annat. Jag behöver fler playdates för mig själv!  så förhoppningsvis ska jag träffa en josefine här i området på söndag och även kanske Oliwia från Polen på nästa lördag! hoppas att jag är ledig då!
Jag har heller ingen bil just nu som jag kan få köra, så därför är jag mest hemma på dagarna. Jag hoppas också snart på att få mitt gymkort, ( Jag får ett gymkort som också har tillgång till inom- samt utomhusbassäg) så hoppas jag snart kan få använda det. Jag tycker verkligen om familjen här i USA, men allt är så nytt! så jag har det inte super bra men jag känner mig ändå väldigt välkommen.
¨
Idag har jag bakat kanelbullar till barnen som de ska få när de kommer hem från skolan! hoppas de tycker om dem.
Jag har precis pratat med mina fina vänner hemma från Sverige! som just nu festar loss!! haha Sandy drick inte mycket mer ;) Saknar er alla så mycket! det var underbart att få prata med er!
Imorgon kommer jag gå upp och äta frukost med familjen och sedan ska jag ut och KÖÖÖÖÖRRRRRAAAA... läskigt! Längtar så tills jag får köra rundor.
By the way, S har börjat slänga sig i soffan och tar sina små armar och kramar mig. sååå mysigt!!
Nu är jag ledig.---. har hela helgen på mig! SÅ SKÖNT!
HA DET BÄST ALLA FINA! <3


AngelicaJasmin

S: Klart vi gjorde! Du är alltid med oss ute i våra tankar :) kram!



PUBLICERAT: 2011-08-20, 03:59:37 | URL: http://angelicajasmin.blogg.se/
Angelica

Du va saknad Sarah, riktigt kul o prata med dig fast det bara blev kort o jätteflummigt :P va kul att allt är bra nu. Kram!



PUBLICERAT: 2011-08-20, 22:58:34 | URL: http://angelicajasmin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: