2011-08-25
 03:48:51

earthquakes ?

23:50 igår natt hade vi en liten Jordbävning här i San Rafael. Det var ingen stor men den låg ändå på 3.6.
Dagen efter hörde man även om ännu en jordbävning inne i San Fransisco. Så det känns lite läskigt och vem vet det kanske kommer fler? Nej jag kan inte gå och vara rädd! tydligen så är där hela tiden jordbävningar här i området, men det är dock inte så ofta man känner av dem. Vilket är tur!
Just nu är jag klar för dagen, så jag sitter såklart på mitt rum och ser CASH CAB från New York! det är ett så himla roligt program.
Efter middagen ska jag nog ut och köra med värdmamman, jag har frågat henne om hon ville köra med mig så att jag själv kan hitta runt någon dag.
Igår var den varmaste dagen på länge och även dagen i dag var nästan lika varm! Igår var temperaturen upp mot 40 grader!! jag klarade knappt gå från huset och över till barnens skola.                                                         Det första värdpappan sade till mig när han träffade mig var: haha.. wow Sarah you are all melting away! ahahh och ni skulle ha sätt mig!!
Man får verkligen en annan solbränna här i kalifornien i förhållande till Sverige.
Policecar in new york city



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: