2011-08-18
 22:16:39

Der står et billede af dig på mit bord

Der står et billede af dig på mit bord, og det vækker minder.....
Barnens första skoldag! idag vaknade jag halv 6 och började förbereda barnens lunch och snack till skolan. Fick lite hjälp utav värdmamman så att jag kan se vilka rutiner barnen har. så nu är jag ledig fram till 3 pm, för då ska jag hämta upp barnen från skolan. När de kommer hem ska jag göra lite snacks och leka lite, sedan blir det homework som ska fixas.
Jag har precis pratat med min familj hemma i Sverige!! GUUUUD VAD JAG SAKNAR DEM! jag blev så lycklig över att få prata med dem! allt känns så mycket bättre nu när jag vet att jag alltid kan ringa och samtidigt se dem! det kändes som vi var i samma rum. ILOVEU <3
- PÅ söndag ska jag nog träffa en annan Au Pair här i området! IIIH längtar så!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: