2011-08-23
 19:59:16

And the days go by....

Igår var Lcc:n här och pratade om alla regler och om skolan. Det var ganska jobbigt att sitta och lyssna när folk tror att man inte förstår engelska.
Att vara här i USA är magiskt, men det är inte alltid lätt och ibland längtar jag bara hem. Men som sagt, så vet jag att det kommer vara många fina och spännande äventyr här i USA, men just nu känns det som om allt står stilla!
Idag har jag varit och fixat mitt socialsecurity number, så det känns skönt!
s skulle på soccerpractise idag så jag fick ta med hans fotbollsgrejer när jag skulle hämta upp dem på skolan! Sedan kom pappan och hämtade oss och släppte då av mig och J på ett glasställe! Så mysigt att få vara själv med henne! och hon var jätte glad och tacksam för det! Så nu är jag ensam, då J är iväg på pianolektion.
Lista över vad som behövs göra.


  • TA körkort (läsa teori och skriva prov samt uppkörning)
  • Skriva in mig på college of marin
  • köra så mycket som möjligt
  • aktivera mitt bankkonto på nätet
  • fixa gymkort
Jag hoppas att jag snart får bra kontakt med familjen.  Men det blir nog bättre!



Jag måste klara det! bara 1 år och 2 veckor kvar!


Hanna baby :)

YOU CAN DO IT, DARLING!!!

I know it :) Rings imorgon hoppas jag, eller på torsdag.

Miss you <3



PUBLICERAT: 2011-08-24, 05:24:04 | URL: http://www.hannaberkesi.com
Johanna

Heej, vad kul att hitta din blogg!! :) Hoppas du har det bra, kul att du träffat lite aupairvänner :) Kram från Johanna



PUBLICERAT: 2011-08-24, 20:05:58 | URL: http://johannanordins.blogg.se/
Ada

kul att kika in här och se vad du har för dig, jag tror du kommer klara ditt år galant! :) kram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: