2011-08-28
 00:23:23

ÅÅÅH vad jag älskar USA!

tänk att jag snart har varit i USA i en månad! så sjukt! tiden går så himla fort.
Igår var jag och badade med min Hostfamily i ett utomhusbassäng. Som jag har saknat simningen och det gick verkligen först upp för mig igår. Så nu ska jag ta tag i detta, vilket betyder att det typ blir gymet el spinning, yoga och simning varje dag för mig! Tänk bara det att kunna få simma utomhus varje dag. Jag kan ju verkligen inte klaga på hur underbart här är och vädret är ju bara perfekt! mellan 27-40 grader varje dag och såklart inga moln på himlen! Kan det bli bättre?
Sedan på kvällen (igår) körde jag till typ det rikaste området här i Bay area dvs i ROSS. Tydligen så är Reese Witherspoon här ganska ofta, då hennes bästa kompis som precis flyttade från L.A bor här! haha galet. Nej men jag körde helt ensam i mörkret till Ross! Det var faktiskt ganska läskigt, men som sagt så klarade jag det efter ett par felkörningar! OUPS.... 
Det blev en super bra film och lite mys i Det finaste och största huset jag någonsin har sett! det var helt magiskt! Deras Källare där vi kollade på film var lika stort som mitt hus hemma i Sverige!  jag tillbringade som sagt kvällen med den nya svenska au pairen, Tina och husets förra au pair Hanna! två jätte trevliga tjejer! vi såg burlesque en super bra film!
Idag har jag gått runt lite i stan och hittade även till matäffären, duktiga mig! Så nu har jag laddat upp för en filmkväll med bland annat Ben & Jerry! så mysigt vi ska ha det!.
Köpte även filmen: the backup plan, hoppas den är bra!
Nu ska jag dra till gymet och poolen! och kanske sola lite ;) och imorgon blir det San Francisco! I can't wait.
Jag är jätte orolig för mina vänner som bor i New York och Boston! Hoppas inte att Irene slår till så hårt! Take care! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: