2012-07-03
 06:16:11

semester

I går var jag med barnen på fair i San Rafael, vi åkte en massa rides, åt god mat och hade det hur mysigt som helst! jag har pratat med barnen om att jag ville ta dem till six flags och igår fick jag äntligen åka med dem till ett sorts " tivoli"! S vann även en stor nalle och gick stolt runt med den hela dagen! 
Jag älskar verkligen att få vara med mina värdbarn! har som sagt inte mycket tid kvar med dem, så försöker ta vara på tiden... jag jobbade inte igår, men bestämde mig för att jag ändå ville vara med dem på min fritid!!! jag älskar dem över allt annat!!! 
i dag åkte min värdfamilj på camping, så nu har jag huset för mig själv... jag ska dock ta hand om fisken och marsvinen.
J var ganska ledsen, men jag sade till henne att vi snart ses igen! jag tror inte att hon menade campingen,... hon börjar så smått känna av att jag snart ska lämna dem och det blir jobbigare och jobbigare för varje dag som går! hon hänger upp o ner av mig och vill knappt lämna min sida- min snuttefia! som jag kommer sakna dem!
Anna kom hem till mig ikväll och vi lagade  tacos tillsammans, mmm gott va det!-  snart kommer Carina och imorgon har hon sin avskedsfest, så detta är sista "riktiga" dagen med henne :'( !! usch jag orkar verkligen inte säga hejdå till dessa underbara och fina människor som jag har träffat under detta året! 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: