2012-07-27
 02:02:19

Another goodbye!

Igår var jag och Elin hemma hos Anna på frukost! vi åt bagels och yoghurt med granola! 
Vi pratade om allt vi har upplevt och hur mycket vi har njutit av vår tid i SF! Jag kommer verkligen sakna denna underbara tös, men jag vet att hon har längtat till att få komma hem till sin familj och särskilt sin pojkvän! nu är det faktiskt också bara en timme till att hon landar på Arlanda!!.. hon måste vara super nervös!!! ååh längtar så tills det blir min tur! 
I dag är det även en vecka kvar tills jag åker till Hawaii- Big Island! jag ska ju som sagt spendera 3 veckor av min resemånad på två olika öar! jag börjar på big island och avslutar min resa på maui, sedan blir det två dagars resandet och sedan är jag tillbaka i Sverige! 
Jag och Elin har haft en massa sleepovers hela veckan, super mysigt måste jag säga! känns skönt att ha någon hos mig nu när jag har hela huset för mig själv! 
Jag försöker lägga upp min tid så jag hinner träffa mina kompisar så mycket som möjligt-! kan inte förstå att jag bara har en vecka kvar i Marin County! jag fattade nog först det igår i och med att jag packade en låda med alla mina grejer som inte fick plats i min väska! sedan jag åkte till postkontoret i San Rafael och skickade hem den för 110 dollar! så mamma och farmand, nu får ni vara beredda att ta emot alla mina grejer ;) 
Jag känner mig så klar med allt i Cali, i och med att mitt liv som au pair är över!
..... det hade varit mycket enklare att få åka någon dag efter familjen åkte! säga goodbye till alla på en gång, usch det kommer bli svårt att ta avsked till mina underbara vänner! 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: