2012-08-02
 08:04:31

I'm leaving!

Sade precis hejdå till alla mina fina vänner! usch jag känner mig så tom och ledsen, kan inte riktigt förstå att jag inte längre kommer bo i San Rafael och att jag inte har fler helger kvar med mina älskade vänner!
Sandra och hennes värdbarn hade fixat ett danskt/svenskt kort till mig, köpt en plånbok så jag kan börja spara pengar till Miami och sedan fick jag också ett par fina öronhängen! 
Man kommer inte bara sina egna värdbarn nära men också sina vänners, jag har hängt väldigt mycket med Sandra när hon har jobbat och det har också gjort att jag har lärt hennes snuttepojkar att känna! detsamma med Sara, jag har varit med henne när jag varit ledig och haft playdates tillsammans!
Sara och hennes pojkar samt lilla Noah hade ritat varsin teckning till mig och skrivit ett super fint kort!!! ååååååh kan inte förstå att jag ska lämna så många fina människor!! - Magali avslutade sin kram med att trycka ett brev i min hand... jag valde att öppna det när jag kom hem, ska säga att det blev många tårar på det med...!!!! hur kunde jag få så många fina, underbara och älskade vänner under ett år?? De betyder allt! 
Det blev många tårar och bamsekramar! usch har nog inte riktigt fattat att jag ska åka bort från mitt älskade CALI och minna vänner! Thank you all for an amazing year I'll never forget! I LOVE U GUYS! see u back in sweden! 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: