2011-07-25
 20:53:21

New York om två veckor

Om exakt två veckor åker jag till USA! jag har inte ens börjat tänka på vad jag ska ha med mig!
I fredags ringde familjen Smith och berättade att de ser framemot ett år med mig som deras Au pair, så nu är det bestämt att jag ska åka till New york d. 8 augusti  och sedan vidare till San Rafael d. 12 augusti, där kommer jag ta hand om två barn.
Detta är jätte svårt för mig, humöret går i våger och jag har svårt för att ta nästa steg. Jag hoppas att detta kommer bli mitt livs äventyr och att jag kommer uppleva galet mycket!

Ställen som jag vill uppleva i USA under mitt år som Au pair:
  • Florida
  • Las Vegas
  • Hollywood
  • beverly hills
  • L.A
  • New York
  • Lake tahoe
  • Hawaii
  • Washington D.C
  • O.C California
  • grand canyon
  • mount rushmore


Pamela

Glöm inte mount rushmore, grand canyon och the Playboy Mansion! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: