2011-07-31
 15:57:15

Hejdå.....

Fy faaan va det var svårt att ta avsked av mina underbara barndomsvänner!
Trodde aldrig att jag skulle fälla så många tårar som jag gjorde den kvällen.
Fy faaan va det var svårt att ta avsked av mina underbara barndomsvänner!
Trodde aldrig att jag skulle fälla så många tårar som jag gjorde den kvällen.

Igår var den sista dagen med Geetha, Kavitha & Vijitha på ett år! jag förstår inte hur jag ska klara mig utan dem!
Vi träffades kl 15 på knutan och sedan begav vi oss ut en runda på stan för att hitta ett bra ställe att äta(Mezo)
jag fick den finaste presenten! en ram med massor av fina bilder på oss alla, bilder genom åren.
jag kommer sakna er alla så hemskt mycket och jag lovar att ställa er fina present på mitt nattbord i USA!
bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: