2012-07-16
 19:36:46

Las Vegas- Grandma and Grandpa!

Ikväll kommer jag och barnen åka till Las Vegas, vi ska ner och besöka deras farmor och farfar! vi flyger runt 8 pm och kommer landa runt 9:30 pm! Jag hoppas på fint väder och såklart ett dopp i poolen. Vi flyger hem fredag kväll och det blir då slutet på min resa med min värdfamilj, för på lördagen åker min kära värdfamilj till Sverige och kommer stanna där i 3,5 vecka, jag har då huset för mig själv! 
Igår kväll åkte jag med min värdfamilj till simlagets avslutningsfest ( säsongens), vi åt middag, minglade och priser delades ut till simlagets alla simmare! barnen gick stolta runt med sin medalj! 
Jag har egentligen ganska mycket att skriva om, men orkar inte riktigt lägga så mycket tid på min blogg! Jag väljer hellre att spendera min tid med familjen och mina vänner... det kommer väl bli lite inlägg då och då! men förvänta inget inlägg förrän jag är tillbaka från vegas! 
 
I fredags sade jag hejdå till ännu en fin vän, Ida- hon har åkt iväg med sin värdfamilj och kommer vara borta i mer än en månad! så det blev hejdå till henne! jag har ju bara två veckor kvar till Hawaii och fem tills jag landar i Sverige! 
Det känns så konstigt att säga hejdå till mina vänner, det känns inte riktigt som jag har förstått att jag snart åker hem! men som sagt, Sverige vi ses snart!!!!!!!!!! 
 
Här kommer lite bilder från förra veckan då jag och Sara åkte in till San Francisco på kvällen! som jag kommer sakna denna underbara människa! loveu girl! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: